تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۴ ساعت ۰۳:۰۲
کد مطلب : ۱۷۵۸
جالب است ۰ +
هتل‌های هما می‌توانند الگوی هتلداری سبز در کشور باشند.
استقبال از اقامت در هتل‌های هما
مدیرعامل هلدینگ هگتا، در جریان بازدیدهای نوروزی خود از شرکت‌های زیرمجموعه هگتا، با حضور در هتل هما تهران، ضمن بررسی روند خدمات‌رسانی نوروزی، با مدیران و کارکنان این گروه دیدار و گفت‌وگو کرد. 
پس از انجام بازدید، در نشست هماهنگی مدیران هتل هما که سعید یاورپور مدیر گروه هتل‌های هما، تعدادی از مدیران گروه هتل‌های هما و مدیران کل هتل‌های هما از سراسر کشور به‌صورت برخط و حضوری مشارکت داشتند، استانداردهای هتلداری، توسعه هتل‌های سبز، بهبود وضعیت کارکنان و افزایش بهره‌وری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بیشتر بخوانیدنیم قرن پنج ستاره بودن
تابش در این نشست، بر لزوم اجرای سیاست‌های توسعه پایدار در هتل‌های هما تأکید کرد و گفت: هتلداری سبز یکی از موضوعات مهم روز دنیاست و انتظار می‌رود گروه هتل‌های هما به‌عنوان یک برند پیشرو، در این زمینه اقدامات جدی را با همراهی متخصصان انجام دهد. تفکیک زباله، کاهش مصرف انرژی و استفاده از فناوری‌های دوستدار محیط‌زیست باید به بخشی از استانداردهای عملیاتی تمامی هتل‌های هما در کشور تبدیل شود.
او بر ضرورت حذف روش‌های سنتی تاکید کرد و افزود: در هتل‌های هما همچنان برخی فرآیندها به‌صورت دستی و سنتی انجام می‌شود. باید هرچه سریع‌تر تمامی فرآیندهای عملیاتی از جمله اطلاع‌رسانی داخلی، هماهنگی‌های مدیریتی و ارائه خدمات به مهمانان از طریق سامانه‌های دیجیتال، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای پیشرفته انجام شود.
در ادامه این نشست، مدیران کل هتل‌های هما در مشهد، شیراز، بندرعباس و تهران گزارش‌هایی از ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز ارائه کردند. طبق این گزارش‌ها، میزان اشغال اتاق‌ها در برخی هتل‌های هما به ۱۰۰ درصد رسیده است و روند خدمات رسانی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
مدیرعامل هلدینگ هگتا، ضمن ابراز خرسندی از این آمار گفت: هتل‌های هما یکی از ارزشمندترین برندهای صنعت گردشگری ایران است و لازم است با نگاه تحول گرا، ارائه خدمات باکیفیت، نوسازی زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، ارزش افزوده این برند بیش از پیش تقویت شود.
همچنین در جریان این بازدید، مدیرعامل هلدینگ هگتا، از بخش‌های مختلف از جمله رستوران، آشپزخانه، لاندری، خانه‌داری، تاسیسات و شیرینی‌پزی دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها، چالش‌های عملیاتی و دغدغه‌های کارکنان قرار گرفت. او ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان، درباره شرایط کاری، میزان دریافتی و مشکلات معیشتی آنان اطلاعاتی کسب کرد و دستوراتی برای رسیدگی به این مسائل در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.
http://asremizban.com/vdcc.pqsa2bqm4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما